Reklamacja usług świadczonych przez UW S.C.
Odbiorca usług oraz podmioty ubiegające się o podłączenie do sieci mają prawo do wnoszenia reklamacji, w szczególności dotyczących niewykonania lub nienależytego wykonania usług oraz wysokości opłat za te usługi. Reklamacja na piśmie, może zostać przekazana:
- osobiście w biurze
- listownie na adres: Usługi Wodociągowe s.c., ul. Sportowa 7, 34-530 Bukowina T.
- pocztą elektroniczną w postaci skanów (e-mail: woda.bukowina@gmail.com)
Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać:
- imię i nazwisko albo oznaczenie podmiotu zgłaszającego reklamację;
- przedmiot reklamacji;
- wskazanie okoliczności uzasadniających reklamację, w tym dowody uzasadniające reklamację;
- zgłoszenie roszczeń;
- informację, co do możliwości kontaktu ze zgłaszającym reklamację.
Reklamacje rozpatrywane są niezwłocznie, a w przypadkach wymagających szczegółowego postępowania
wyjaśniającego, nie później niż w terminie 30 dni od daty wpływu
reklamacji. Zainteresowanego o sposobie załatwienia reklamacji
powiadamia się w formie pisemnej, chyba że podmiot zgłaszający
reklamację wskazał inny sposób kontaktu.
Szczegółowy tryb składania i załatwiania reklamacji określony jest w Regulaminie.