Informacja o należnościach obsługuje następujące sprawy:
 
  • udzielanie informacji osobistej i telefonicznej na temat stanu należności  klientów,
  • wystawianie kwitów wpłaty należności do uregulowania zaległości;
  • przyjmowanie reklamacji związanych z wystawianymi przez UW S.C. fakturami,
  • wyjaśnianie spraw związanych z wstrzymaniem dostawy wody z tytułu zaległości.

Osoba ubiegająca się o udzielenie informacji o stanie należności powinna wskazać dane identyfikacyjne Odbiorcy usług:
  • numer karty – jest to indywidualny numer nadawany Odbiorcy usług, który można znaleźć na fakturze lub wezwaniu do zapłaty,
  • imię i nazwisko lub nazwa Odbiorcy usług,
  • adres nieruchomości.
 

Przywrócenie dostawy wody wstrzymanej wskutek zadłużenia


Krok 1 – Uregulowanie należności
 
  • Pracownik UW S.C. ustala z Odbiorcą usług  stan zadłużenia figurującego na koncie nieruchomości.
  • Odbiorca usług po podjęciu decyzji o uregulowaniu należności otrzymuje kwit wpłaty dotyczący należności za dostarczoną wodę oraz fakturę  za czynności związane z przywróceniem dostawy wody.
  • Odbiorca usług dokonuje wpłaty.

Krok 2 – Przywrócenie dostawy wody
 
  • Po uregulowaniu należności odbiorca usług ustala z pracownikiem UW S.C. termin wznowienia dostawy wody do nieruchomości.
  • Odbiorca usług lub jego pełnomocnik zobowiązany jest do przebywania na terenie nieruchomości w ustalonym z UW S.C terminie w celu podjęcia działań na rzecz przywrócenia dostawy wody.